La fundación téxtil algodonera AITPA premia con la Flor de Algodón 2021 al Professor Josep M. Canal Arias, de la secció d'Enginyeria Tèxtil de la UPC

L'Associació tèxtil cotonera distingeix cada any a aquelles persones o entitats que s'han destacat per la seva contribució a la millora de l'entorn econòmic i social de les indústries tèxtils cotoneres, en sintonia amb l'esperit que impulsa la seva associació representativa.

Amb motiu de l'Assemblea Anual que se celebra avui 10/11/2021 a Barcelona, AITPA també es farà entrega dels guardons Flor del Cotó 2021.

Enguany es lliurarà la Flor del Cotó, al respectat professor universitari, Doctor Josep M. Canal Arias, per la seva continuada i brillant tasca de formació de tantes generacions d'estudiants d'enginyeria tèxtil formats al llarg de 40 anys de docència Escola Superior d'Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de la Universitat Politècnica de Catalunya a Terrassa.

Notícia completa