La professora Núria Salán rep el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

El passat 31 de març, la presidenta del Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), Montserrat Guàrdia, va lliurar la insígnia d’or de la UPC que correspon al 25è premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a Núria Salán Ballesteros, professora del Departament i vinculada a l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) en reconeixement de la seva trajectòria docent.

S'ha reconegut el seu esforç per trobar formes creatives d’impartir docència a l’aula, pel que fa al disseny de continguts i d’activitats d’aprenentatge. Rep el premi a proposta de la delegació d’estudiants de l’ESEIAAT, que han destacat "la passió, la proximitat i l’enfocament docent innovador" de la docent, així com "la voluntat d’ajudar i la flexibilitat per adaptar-se a les necessitats dels grups d’estudiants".

Núria Salán ha estat guardonada ex aequo amb el professor Josep Maria Rossell, que va rebre el premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària el 8 de novembre.

Notícia UPC ampliada