Maria Pau Ginebra distingida amb el Premi Nacional SOCIEMAT.

13/06/2024

M. Pau Ginebra rep el premi per la seva trajectòria científica a l'entorn dels materials ceràmics i vitris.

Maria Pau Ginebra Molins ha estat distingida amb el Premi Nacional SOCIEMAT Capítol Espanyol ACERS a la Trajectòria Científica en Materials Ceràmics i Vítris.

La Prof. Maria-Pau Ginebra és Catedràtica del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Barcelona, ​​on dirigeix ​​el Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits. També és investigadora associada a l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC). La seva recerca es centra en el desenvolupament de nous biomaterials per a l'enginyeria de teixits i l'administració controlada de fàrmacs, amb un èmfasi especial en la regeneració òssia. Ha fet contribucions pioneres en el desenvolupament de noves estratègies de biofabricació, substrats bioinspirats i impressió 3D d'implants per a medicina regenerativa.

La professora Ginebra oferirà la Conferència Plenària Avanços en el disseny de bioceràmiques per a regeneració òssia: Explorant noves fronteres el dia 26 de juny al congrés #CNMAT2024 Màlaga.