Èxit de les doctorandes del grup BBT als concursos de l'Escola de Doctorat.

Patricia López, Milica Zivanic i Sílvia Gómez guanyadores dels concursos. Enhorabona!

El passat 12 de maig, en el marc de la jornada de portes obertes de l'Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), s'han lliurat els premis de la final institucional del concurs #HiloTesis 2023, convocat per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), i del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi). I el resultat ha estat que el podi de totes dues competicions ha recaigut de ple en doctorandes del Campus Diagonal-Besòs. Tres de les quatre guanyadores pertanyen al grup de recerca BBT  Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT) Patrícia López, Milica Zivanic i Sílvia Gómez.