Nerea García de Albéniz, finalista dels Premis SOCIEMAT 2021

Sou a: Inici / Notícies / Nerea García de Albéniz, finalista dels Premis SOCIEMAT 2021

Nerea García de Albéniz, finalista dels Premis SOCIEMAT 2021

Nerea García de Albéniz, actualment estudiant de doctorat sota la supervisió del Dr. Carles Mas-Moruno (BBT) i el Dr. Emilio Jiménez (CIEFMA(obriu en una finestra nova)), ha esdevingut una de les tres finalistes del premi SocieMat(obriu en una finestra nova) per al millor TFM en Ciència dels Materials en l'any 2021.

L'estudiant ha estat seleccionada pel seu treball "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications(obriu en una finestra nova)", resultat del seu Treball Final del Master en Advanced Materials Science and Engineering - AMASE(obriu en una finestra nova) de la UPC, sota la direcció del Dr. Carles Mas-Moruno (BBT) i el Dr. Joan Josep Roa (CIEFMA).

El día 3 de novembre tindrà lloc la gran final, on els tres estudiants seleccionats presentaran els seus treballs, per tal d'emportar-se el premi al Millor TFM en Ciència dels Materials atorgat per la SocieMat, i representar l'associació a la competició europea Master Thesis Award que se celebrarà al JR EUROMAT 2022(obriu en una finestra nova) (Coimbra, Portugal).