ACTUALITZACIÓ MESURES COVID-19

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) prorroga 30 dies més les mesures adoptades el 13 d'octubre passat i, per tant, les activitats docents continuaran sent virtuals.

Aquesta restricció de presencialitat no afecta a la recerca ni a l'activitat pràctica. Les avaluacions i exàmens parcials es programaran de forma presencial o online tal i com està previst a cada centre docent.

Recordeu que, per tal de justificar la mobilitat, podeu obtenir el document de vinculació a la UPC:

• Si sou PDI o PAS, al portal de Personal, dins l'apartat de Racó Personal> Dades de vinculació> Vinculació amb dades laborals.
  • Si sou estudiantat, el certificat de matrícula, que podeu trobar a l'e-secretaria

El certificat d'autoresponsabilitat es pot descarregar en aquest enllaç.

De nou, les mesures acordades no responen a la falta de seguretat sanitària a les aules de la UPC, sinó a la voluntat de reduir al màxim la mobilitat del col·lectiu d'estudiants universitaris.