El 81,3% de nous enginyers tèxtils troba ocupació en el sector

El 81,3% de les 16 persones que es van titular en 2014 en enginyeria industrial, especialitat tèxtil, va ser afiliada a la Seguretat Social

En l'informe "Inserció laboral dels titulats universitaris. La perspectiva de l'afiliació a la Seguretat Social" elaborat pel Ministeri d'Educació, deixa veure que el 21,3% dels nous titulats en enginyeria industrial, especialitat tèxtil, cotitza en el règim d'autònoms, mentre que dels afiliats per compte aliè, el 77,8% té un contracte indefinit, i el 22,2%, és temporal.

La base mitjana de cotització anual dels nous titulats de la cursa és 23.777,8 euros. Més en concret, la base de corización del 44,4% oscil·la entre els 18.000 i 24.000 euros. L'objectiu de l'informe és aportar transparència al sistema universitari i facilitar les eines necessàries, tant als que es troben al capdavant de les institucions universitàries com als propis estudiants, per dur a terme el procés de presa de decisió amb informació objectiva sobre la inserció en el mercat laboral dels titulats universitaris.

El ressorgir dels estudis d'enginyeria tèxtil (Abril 2015)