Visita dels estudiants del Màster Especialitat Tèxtil a la fira internacional Techtextil a Frankfurt

Dels dies 4 a 6 de maig de 2015 l'estudiantat que cursa l’especialitat tèxtil del Màster Universitari en Enginyeria de Tecnologies de Materials Fibrosos han anat a la fira Techtextil que es celebra bianualment a Frankfurt (Alemanya).

La fira Techtextil presenta les darreres innovacions en fibres, fils, teixits i acabats per a aplicacions tècniques essent la més important a nivell mundial.

Aquesta fira es celebra cada dos anys a Frankfurt i compta amb més de 1.300 expositors de 48 països diferents i més de 28.000 visitants de més de 90 països d’arreu del món, tots ells relacionats amb els teixits tècnics.