El prof. Dr. F. J. Carrión Fité va assistir a la reunió del Projecte Europeu TECLO

sobre les futures directius del sector tèxtil i de la confecció per a empreses orientades a l'exportació, comercialització, Innovació, sostenibilitat i emprenedoria

Aquesta reunió es va celebrar a a la seu del Departament of Textils de la Universitat de Ghent (Bèlgica) els dies 13 i 14 d'octubre de 2016, donat que la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és un dels catorze membres del Consorci del Projecte, i del que també forma part l'AEI de Terrassa.

Per part de la UPC, participen en el Projecte els Prof. Dr. F.J. Carrión Fité i Prof. Dr. J.M. Canal Arias, ambdós professors del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera (DETIP). Els socis del projecte europeu TECLO (Textile and Clothing Knowledge Alliance. Future textile and clothing managers for export, marqueting, innovation, sustainability and emprenedoria oriented companies) van discutir el treball realitzat i el treball futur, en vistes a complir els objectius establerts en el projecte, de gran participació europea en molts nivells socials i de comunicació en l'àmbit tèxtil i de confecció.

Accés als documents elaborats en el marc del Projecte